Nemovitosti se někdy prodávají a někdy kupují. A v tom případě je jasné, že ti kupující nemají zájem o nějakého toho pověstného zajíce v pytli, a ti prodávající zase chtějí utržit co nejvíc. A pro obě strany je tedy ideální, když si mohou potenciální zájemci nabízející se objekt prohlédnout, a to co nejdokonaleji a co nejpohodlněji. Což jim samozřejmě nějaký inzerát nebo několik fotek v katalogu realitní kanceláře nenabídne. Když si mohou zájemci prohlédnout nabízený objekt in natura, je to rozhodně lepší než využívat nějaké ty fotky nebo dokonce spoléhat na pouhá slova popisující takový objekt.

obrázek domu

A protože nejsou všechny nemovitosti v bezprostředním dosahu, je dobré, když se pro zájemce uspořádá aspoň nějaká ta virtuální prohlídka, při níž si mohou potenciálně žádoucí objekt prohlédnout i odjinud, odkudkoliv, třeba i z domova. Taková virtuální prohlídka ale není ideální jen pro možné kupce. Ocení ji i prodávající, kteří díky ní nemusí absolvovat tolik prohlídek se zájemci osobně, a navíc dostanou svou nabídku snáze a dokonaleji k mnoha možným partnerům.

obrázek domu

A tak je virtuální prohlídka domu https://www.scan360.cz/sluzby/pri-prodeji-nemovitosti/matterport stále žádanější službou. Je to dokonalá pomoc pro prodejce nemovitostí. Ale nejen ty. Zrovna tak se mohou nabízet k prohlídce i objekty jiné, dejme tomu různá ubytovací zařízení, hotely a jiné objekty, chaty atd. A to je užitečná možnost, protože se dávno ví, že je lepší něco vidět než o tom slyšet. A tak stačí využít 3D kameru a moderní technologii Matterport a kdokoliv si může prohlédnout dokonalý model dané nemovitosti včetně možných popisků, odkazů či obrázků. A je tu také možnost drobné úpravy obrázků. Takže si může leckdo dopřát dokonalou virtuální procházku takto nasnímaným objektem. A pak je daleko pravděpodobnější, že člověk najde právě to, co hledá, a že si i prodávající přijde spíše na své.